Usprawniamy procesy biznesowe …

Kategoria:  Archiwum
Data wpisu:  04.03.2015
Czas potrzebny na przeczytanie:  5 minut

Na początek trochę formalnie:

Firma DreamITeam – realizuje projekt w ramach PO IG 8.2, który ma na celu usprawnienie procesów biznesowych związanych z obsługą informatyczną klientów”.

A co to oznacza w praktyce?

Oznacza to, że po wdrożeniu nowego systemu będziemy mogli jeszcze lepiej i ściślej współpracować z naszymi klientami i parterami. Nowy system obsługi informatycznej uwzględni procesy biznesowe, które znacząco podniosą poziom komunikacji i odpowiedzialności w realizowaniu współpracy. Będzie to miało wpływ na zwiększenie zadowolenia klientów i partnerów z naszych usług.

1. Śledzenie i monitorowanie wszystkich procesów biznesowych

Pierwszą i chyba najważniejszą funkcją oprogramowania, które powstaje w wyniku tego projektu, jest śledzenie i monitorowanie wszystkich procesów biznesowych, jakie będą zachodziły pomiędzy naszą firmą a klientami i partnerami. Dzięki temu wszystkie zgłoszone problemy będą znajdowały swoje rozwiązania w jak najszybszym czasie. Oprogramowanie pozwoli na weryfikowanie czasu pracy, stanu realizacji poszczególnych zadań oraz wskaźników odpowiedzialnych za terminowe wywiązywanie się z umów z klientami. Rozwiązanie zapewni pełną transparentność wszystkich działań. Każdy klient lub partner będzie na każdym etapie poinformowany o tym, co dzieje się z jego zgłoszeniem.

Pracownicy MRNET będą na każdym etapie widzieli stan realizacji zadań, co pozwoli na lepszą koordynację prac i uniknięcie nieporozumień. Wszyscy będą mieli dostęp do jednej bazy informacji, co ułatwi pracę i pozwoli na szybsze rozwiązywanie problemów.

2. Dostarczenie klientom wiedzy o ich systemach informatycznych

System będzie zawierał wszystkie sugestie zmian, które klient lub partner powinien wprowadzić do swojego systemu, aby zapewnić większy stopień bezpieczeństwa, niezawodności i szybkości pracy. W szczególności zostaną omówione problemy, które są najczęściej zgłaszane przez klientów. Dzięki nowemu systemowi klient będzie miał także możliwość szybkiego dostępu do danych o wszystkich komputerach i użytkownikach, którzy podlegają umowie o współpracy.

3. Współpraca partnerska pomiędzy naszą firmą a firmami trzecimi

Trzecie, nie mniej ważne, zadanie nowego oprogramowania to współpraca partnerska pomiędzy naszą firmą a firmami trzecimi. System będzie umożliwiał płynną komunikację na każdym etapie podzlecania sobie prac pomiędzy partnerami przy obsłudze klientów. Dzięki temu uda się uniknąć nieporozumień i opóźnień w realizacji zadań. Dużą bolączką małych i średnich firm jest właśnie brak takich rozwiązań, które zapewniałyby współpracę na każdym etapie realizacji zlecenia. Począwszy od ofertowania, poprzez realizację i dokumentację zlecenia, w którym biorą udział partnerzy. Nowy system pozwoli na usprawnienie procesów biznesowych i zapewni pełną kontrolę nad realizacją zadań.

Partnerzy

Autor wpisu
michal-avatar-dreamiteamMichał Ruta