Na kartę

Oferta przedpłacona, prepaid czyli na kartę

Prowadzisz firmę małej lub średniej wielkości, w miarę często, aczkolwiek nieregularnie korzystasz z usług informatycznych? Jeśli tak, usługa typu prepaid jest najlepszym rozwiązaniem.

Jak to działa?

Skontaktuj się z naszą firmą i wspólnie z nami określ jaki pakiet godzin możliwy do wykorzystania w przeciągu określonej liczby miesięcy jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni. W ramach wykupionego pakietu zalecamy przeprowadzić audyt infrastruktury informatycznej firmy, w ramach którego:

  • wszystkie komputery i oprogramowanie są ewidencjowane i weryfikowane pod kątem legalności oprogramowania

  • czyścimy fizycznie komputery (kompresor bezolejowy)

  • dokonujemy przeglądu okablowania i wykonuje się mapkę połączeń

  • dokonujemy przeglądu zabezpieczeń sieci bezprzewodowej

  • dokonujemy przeglądu zabezpieczeń i routerów

  • dokonujemy przeglądu, poprawiamy lub tworzymy od początku (jeśli nie ma) procedury archiwizacji danych

  • testujemy system archiwizacji i odtwarzania danych (próbne odtworzenie wybranych danych)

  • z wykupionych godzin korzystasz tylko wtedy kiedy tego naprawdę potrzebujesz!

 

Co zyskujesz na tej formie współpracy?

  • elastyczność współpracy – możliwość wyboru jednego z 3 pakietów (5, 10, 15 godzin)

  • atrakcyjna cena usługi (niższa nawet do 10% niż w standardowym cenniku)

  • obniżenie kosztów obsługi IT  – outsourcing to rozwiązanie znacznie tańsze, niż zatrudnienie w firmie informatyka na etat

  • możliwość korzystania z usług zespołu specjalistów certyfikowanych w danej dziedzinie

  • osobisty opiekun, który zna środowisko informatyczne w firmie i Twoje potrzeby

 

Dlaczego my?

  • szybki czas reakcji

  • skuteczność w rozwiązywaniu problemów Klientów

  • 15-letnie doświadczenie na rynku, blisko 1 000 zrealizowanych projektów

  • szczegółowy, przejrzysty i zrozumiały raport z wykonanych zadań i prowadzenie dokumentacji sprzętu informatycznego i procedur IT

  • indywidualne podejście do problemu – dobór rozwiązań najbardziej korzystnych dla Klienta

  • certyfikowani specjaliści (MCSE, MCSA) dostępni zawsze kiedy nas potrzebujesz

  • pomoc zdalna (z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi) lub na miejscu u Klienta

  • szczegółowe ewidencjonowanie czasu pracy i raportowanie dla Klienta

  • proaktywna postawa – informowanie Klienta o istniejących zagrożeniach i koniecznych inwestycjach w IT i ewentualne przeprowadzenie zmian i modernizacji, podług Twojej woli)

  • kompleksowość usług – możliwość zakupu sprzętu komputerowego i skorzystania z innych usług, np: wypożyczenia sprzętu zastępczego na czas naprawy

 

Czy to już wszystko ?

Jeśli pakiet “informatyk na kartę” to dla Ciebie za mało, zastanów się nad pakietem abonamentowym, który daje jeszcze niższe koszty stałej obsługi i jeszcze większą pewność bezpieczeństwa dla Twojej firmy.

 

Zapytaj o ofertę

Sprawdź nasze referencje