Home
> Realizacje
> Wdrożenie Windows Server 2008 R2 Foundation w Trybut.pl
Wdrożenie Windows Server 2008 R2 Foundation w Trybut.pl
Potrzeby klienta
Audyt środowiska informatycznego,
Integracja wszystkich serwerów,
Zwiększenie bezpieczeństwa,
Tworzenie kopii zapasowych, zgodnie z procedurą 3-2-1.
Wyzwania
Rozproszone dane, które nie zapewniały optymalnego poziomu bezpieczeństwa,
Technologie
Rozwiązania
1
Microsoft Windows Server dla małej firmy
Ze względu na ilość użytkowników pracujących w sieci najlepszym rozwiązaniem okazał się najnowszy system operacyjny Microsoftu dla małych firm, czyli Microsoft Windows Server 2008 R2 Foundation. System ten w połączeniu z serwerem DELL PowerEdge T110 wyposażonym w nowoczesny procesor Intel Xeon, szybkie dyski twarde o dużej pojemności w układzie RAID1 oraz 8GB RAM został idealnym kandydatem na główny serwer plików i aplikacji.
2
Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz nowej domeny Active Directory
W ramach wdrożenia skonfigurowano potrzebne do funkcjonowania nowego systemu usługi, DNS, DHCP. Uruchomiono usługę WSUS 3.0, czyli automatyczne aktualizacje stacji roboczych z centralnego serwera. Zastosowanie Group Policy do instalacji dysków sieciowych i innych polis bezpieczeostwa pozwoliło na zautomatyzowanie wielu czynności administracyjnych.
3
Zarządzanie aplikacjami finansowymi klienta
Zainstalowano także Microsoft SQL Server 2008 R2 w wersji Express wraz z narzędziami do zarządzania. Microsoft SQL będzie służył jako główny serwer bazodanowy do aplikacji finansowych klienta.
4
Kopie zapasowe
Jako rozwiązanie do archiwizacji ważnych danych Klienta wykorzystano dyski zewnętrzne podłączane po USB oraz dysk sieciowy NAS. W ramach projektu wykonano także dokumentację nowego systemu.
O firmie
Trybut
Usługi księgowe, doradztwo podatkowe
10 użytkowników
Krzysztof Sudoł
Właściciel
Jestem pod wrażeniem zaangażowania zespołu InfoMagików w szybką i sprawną realizację wdrożenia. Zasadnicza zmiana w zakresie organizacji przechowywania danych i bezpieczeostwa sieci została przeprowadzona bez dezorganizacji pracy Kancelarii i w sposób prawie niezauważalny dla użytkowników. Jestem przekonany, że wszystkie zaprezentowane podczas wdrożenia zalety znajdą pełne potwierdzenie podczas realizacji umowy serwisowej