Generalnie dla każdej firmy, która nie potrzebuje własnego Działu IT, posiada co najmniej kilka komputerów i serwer.
Naszymi klientami na umowy abonamentowe są najczęściej kancelarie prawne, biura rachunkowe, firmy doradcze i usługowe.
Często nazywamy umowę abonamentową, także umową „hybrydową”. W ramach stałego abonamentu staramy się każdemu klientowi zaproponować część prac, które są konieczne do wykonania, aby jego firma była bezpieczna. Zwykle jest to przegląd serwerów, sprzętu sieciowego, kopii zapasowych, przegląd oprogramowania antywirusowego.
Druga część abonamentu jest przeznaczana na bieżące rozwiązywanie problemów, czyli na tzw: „helpdesk”.
Kupując abonament oszczędzasz, bo zyskujesz niższą stawkę za każdą godzinę naszych usług.
Sam decydujesz o wysokości abonamentu i ewentualnym zakupie dodatkowych godzin. Praca zdalna w ramach abonamentu rozliczana jest co 15 minut. Przyjazd na miejsce to koszty dojazdu plus minimum 1 godzina pracy.
Stały abonament dzielimy hybrydowo na dwie części: stałe czynności do wykonania oraz helpdesk bieżący.
Aby Twój biznes nie stał w miejscu otrzymasz od nas magiczne porady co zrobić aby nieustannie nadążać za rozwojem technologii.
Pod naszą kontrolą są regularne przeglądy, aktualizacje i archiwizację infrastruktury, oprogramowania i danych. Tworzymy nieustannie aktualną dokumentację Twojego środowiska.
Zna dobrze Twoje środowisko informatyczne i na bieżąco zaspokaja wszystkie potrzeby.
Michał Ruta
Naczelny Info Magik
Poczekaj!