Konfiguracja skanowania firmowej poczty elektronicznej w PSP
W związku z charakterem usług świadczonych przez naszego klienta, firmę PSP, dostawał on dużo niechcianych wiadomości oraz zdarzały się niestety wirusy otrzymywane w poczcie elektronicznej. Z tym nielubianym zjawiskiem nie mogli sobie poradzić tacy giganci rynku hostingowego jak firmy TP S.A. oraz Netia.
Naszym głównym celem było zaproponowanie klientowi, takiego rozwiązania, które odciąży go od przeglądania dziesiątek niechcianych wiadomości dziennie, a naszą firmę odciąży od ciągłej walki z wirusami na komputerach.
Naturalnym wyborem były usługi firmy MessageLabs, która oferuje niewiarygodnie skuteczną metodę walki ze spamem i wirusami w poczcie elektronicznej. Po zaoferowaniu klientowi cen i jakości usług, całość wdrożenia poczty odbyła się szybko i sprawnie. Wdrożono firmowy serwer poczty elektronicznej oparty na oprogramowaniu Microsoft Exchange Server 2007 wraz z usługami MessageLabs AntiSpam + Antivirus. Wdrożenie i konfiguracja nowego rozwiązania zostało przeprowadzone szybko i sprawnie co pozwoliło klientowi na szybkie pozbycie się problemu spamu i wirusów w poczcie elektronicznej.
Dzięki wdrożeniu rozwiązania opartego na Microsoft Exchange, firma klienta zdobyła nowe możliwości pracy grupowej, dzięki współdzieleniu wszystkich elementów dostępnych w kliencie poczty (kalendarze grupowe, zadania grupowe, wspólne kontakty). Wdrożono także współpracę klientów poczty z korporacyjnym serwerem Microsoft SharePoint.
O jakości wdrożonych usług pozwólmy wypowiedzieć się użytkownikom
