Helpdesk IT

Bieżące wsparcie serwis IT

Zalety usługi Helpdesk IT

Łatwy kontakt

Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń odbywa się w autorskim systemie DreamIT CRM wyposażonym w system powiadomień.

Szybka obsługa

Wewnętrzny podział na I, II i III Linię Wsparcia przyspiesza czas reakcji na zgłoszenia.

Transparentność działań

Panel Klienta pozwala na przeglądanie statusu realizacji, generowanie raportów usług, podglądanie faktur oraz zestawień użytkowników i komputerów.

Dlaczego helpdesk prowadzony przez InfoMagików?

  • Reagujemy szybko – mamy rozwiązania organizacyjne i systemowe, które pozwalają nam gwarantować szybki czas reakcji na Twoje zgłoszenia.
  • Udzielamy wsparcia – nie wszystko jest usterką czy awarią. Nieraz problemy wynikają z niewiedzy. Możesz być pewny, że InfoMagicy wyjaśnią lub przygotują odpowiednią procedurę, aby taka sytuacja nie miała ponownie miejsca.
  • Pomagamy zdalnie – całą obsługę helpdesk wykonujemy na odległość posługując się odpowiednimi narzędziami i programami. Przyspiesza to czas reakcji i w większości przypadków w ogóle nie angażuje Ciebie i Twoich pracowników.
  • Widzisz na bieżąco status naszych prac – zależy nam na jawności naszej pracy, abyś miał do nas zaufanie. Udostępniamy Ci przyjazny Panel Klienta, w którym możesz sprawdzać status swoich zgłoszeń, raporty oraz faktury. Wszystko w jednym miejscu!

Helpdesk IT - sposoby współpracy

Umowa abonamentowa

Ten typ umowy pozwala wybrać Ci stałą ilość godzin do wykorzystania w ciągu miesiąca.
Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę pracy.
Umowa gwarantuje konkretne SLA – czasy reakcji i neutralizacji lub naprawy usterki.

Godziny prepaid

Decydując się na taką formę współpracy, nie zawieramy umowy. Z góry płacisz za wybraną ilość godzin i zapewniasz swojej firmie obsługę informatyczną. Formuła ta nie tylko skutecznie obniża koszty Twojej firmy, ale umożliwia też łatwą ich kontrolę.

Umowa ryczałtowa

Wybierając taki model umowy będziesz miał stałą, miesięczną płatność. Jej wysokość proporcjonalna do ilości sprzętu i usług, które wykonamy dla Ciebie. W ramach opłaty usuniemy wszystkie zgłoszone usterki, zapewnimy ciągłość i bezpieczeństwo procesów.

Obsługa informatyczna firm Warszawa

Zaufaj InfoMagikom!