Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń odbywa się w autorskim systemie DreamIT CRM wyposażonym w system powiadomień.
Wewnętrzny podział na I, II i III Linię Wsparcia przyspiesza czas reakcji na zgłoszenia.
Panel Klienta pozwala na przeglądanie statusu realizacji, generowanie raportów usług, podglądanie faktur oraz zestawień użytkowników i komputerów.
Ten typ umowy pozwala wybrać Ci stałą ilość godzin do wykorzystania w ciągu miesiąca.
Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę pracy.
Umowa gwarantuje konkretne SLA – czasy reakcji i neutralizacji lub naprawy usterki.
Decydując się na taką formę współpracy, nie zawieramy umowy. Z góry płacisz za wybraną ilość godzin i zapewniasz swojej firmie obsługę informatyczną. Formuła ta nie tylko skutecznie obniża koszty Twojej firmy, ale umożliwia też łatwą ich kontrolę.
Wybierając taki model umowy będziesz miał stałą, miesięczną płatność. Jej wysokość proporcjonalna do ilości sprzętu i usług, które wykonamy dla Ciebie. W ramach opłaty usuniemy wszystkie zgłoszone usterki, zapewnimy ciągłość i bezpieczeństwo procesów.