Nasze hasło to:

“Rozwiązujemy problemy ludzi, a nie komputerów”

Obsługa informatyczna firm składa się z następujących usług podstawowych:

  • Outsourcing IT
    Jeden punkt kontaktu we wszystkich sprawach informatycznych Twojego biznesu.
  • Helpdesk IT
    Sprawne usuwanie wszystkich bieżących usterek sprzętu i oprogramowania.
  • Admin IT
    Administracja środowiskiem informatycznym, monitoring i przeciwdziałanie przestojom w pracy firmy, zarządzanie uprawnieniami użytkowników.
  • Audyt IT
    Audyt informatyczny całości infrastruktury informatycznej: sprzętu, oprogramowania, procedur oraz procesów.
  • Procedury IT
    Stworzenie i utrzymanie najważniejszych procedur informatycznych, w tym procedur zgodnych z RODO IT (przy współpracy z działem prawnym Klienta.
  • Dokumentacja IT
    Stworzenie pełnej dokumentacji środowiska, w tym procedur zgodnych RODO IT.
  • Sprzęt IT
    Indywidualna konfiguracja sprzętu pod potrzeby klienta, indywidualna oferta pod konkretne wymagania.
  • Doradztwo IT
    Cykliczne raportowanie dotyczące stanu infrastruktury w celu optymalizacji środowiska.
  • Aktualizacja IT
    Programów finansowo-księgowych oraz innego oprogramowanie niezbędnego do pracy Twojego biznesu.
  • Bezpieczeństwo IT
    Zapewnienie zwiększonego bezpieczeństwa sieci i danych.
  • Chmura IT
    Migracja danych klienta oraz aplikacji oraz utrzymanie tych usług w chmurze obliczeniowej Microsoft Office365, Azure, Sharepoint oraz Google Cloud.

Sposób realizacji usług:

  • Pomoc zdalna: obsługa informatyczna realizowana jest głównie zdalnie. W 2018 roku ponad 73% zadań wykonaliśmy poprzez oprogramowanie Team Viewer (pomoc zdalna).
  • Dojazd do klienta – świadczymy płatny dojazd do klientów.

Outsourcing IT – Opieka IT

  • Minimalizacja przestojów firmy związana z awariami sprzętu i oprogramowania.
  • Kompleksowa obsługa informatyczna zgłoszonych problemów.
  • Jeden punkt kontaktu, czyli zdejmujemy z Ciebie kontakt z firmami zewnętrznymi.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego firmie.

Helpdesk IT

  • Usuwanie bieżących usterek i problemów ze sprzętem i oprogramowaniem.
  • Pomoc zdalna i wsparcie użytkowników w ich codziennie pracy.
  • Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń od klienta w systemie zgłoszeń CRM (autorski system DreamIT CRM).
  • Serwis IT: usuwanie prostych usterek ze sprzętem komputerowych, takich jak: wymiana dysków twardych, dołożenie pamięci, wymiana komponentów.

Administracja IT

  • Zarządzanie stacjami roboczymi.
  • Zarządzanie serwerami, instalacja serwerów.
  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników w systemach IT.
  • Zarządzanie licencjami systemów operacyjnych, pakietów biurowych Office, najważniejszych licencjonowanych aplikacji używanych w firmie (Adobe, Microsoft, Autodesk, aplikacji F-K)
  • Usuwanie najtrudniejszych awarii występujących w środowisku IT.

Audyt IT

  • Dokumentacja komputerów: komponenty, jakość sprzętu, wielkość pamięć RAM, wielkość i rodzaj dysków twardych, specyfikacja procesorów i wiele innych danych mających wpłaty na szybkość i efektywność pracy sprzętu.
  • Dokumentacja oprogramowania i licencji ze szczególnym zwróceniem uwagi na legalność oprogramowania.
  • Sprawdzenie istniejących procedur typu: zabezpieczenie danych, Disaster Recovery.

Procedury IT

  • Zapewniamy przygotowanie i aktualizację najważniejszych procedur IT:
    • Przyjęcie nowego pracownika: przygotowanie kont, uprawnień do plików, aplikacji, przygotowanie sprzętu komputerowego,
    • Odejście pracownika: zablokowanie uprawnień, zabezpieczenie danych,
    • Tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych z kopi zapasowych.

Dokumentacja IT

  • Tworzenie dokumentacji środowiska IT, sieci, systemów w zakresie potrzebnym do świadczenia usługi informatycznej.
  • Dokumentacja licencji, dostępów, uprawnień, ilości sprzętu i oprogramowania.
  • Dokumentowanie wszystkich czynności wykonywanych podczas obsługi.
  • Hosting IT : przypilnowanie wygasania usług hostingowych, mailowych, domen internetowych.

Sprzęt IT

  • Zakup i wdrożenia sprzętu informatycznego dopasowanego pod wymagania klienta.
  • Posiadamy umowy ze wszystkimi największymi i najlepszymi hurtowniami sprzętu komputerowego. Między innymi są to: AB. S.A., ALSO Polska sp. z o.o., Komputronik S.A., Incom Group S.A., TechData Polska sp. z o.o., Veracomp S.A. .

Doradztwo IT

  • Obsługa informatyczna firm to nie tylko usuwanie usterek, ale także kreowanie strategii IT.
  • W ramach obsługi informatycznej tworzymy cykliczne raporty i zestawienia dotyczące stanu infrastruktury IT.
  • Spotykamy się cyklicznie z naszymi klientami aby omówić „stan gry” oraz zaplanować następne kroki w rozwoju biznesu.
  • Planujemy przyszłe wdrożenia tak aby klient miał jak największą korzyść z outsourcingu.

Aktualizacja IT

  • Zdajemy sobie sprawę, że postęp informatyczny jest obecne tak szybki, że firma aby się utrzymać na rynku musi posiadać aktualny system IT, aktualne oprogramowanie oraz najnowsze rozwiązania.
  • Bezpieczeństwo IT jest nierozerwalnie związane z aktualizowaniem wszystkiego co powinno być aktualne. Szczególnie oprogramowanie, sterowniki, urządzenia sieciowe oraz programy finansowo-księgowe muszą być na bieżąco aktualizowane aby zachować najwyższe bezpieczeństwo systemów.
  • Opieka informatyczna DreamITeam stale monitoruje aktualność systemów klienta wychwytując elementy wymagające aktualizacji.

Bezpieczeństwo IT

  • Zapewnienie bezpieczeństwa sieci i danych.
  • Monitoring włamań i logów z serwerów.
  • Centralne monitorowanie ruchu sieciowego.
  • Aktualizację urządzeń sieciowych.
  • Wdrożenie urządzeń typu UTM (Unified Threat Management).

Zakres świadczenia obsługi

Większość naszych firm ma swoje siedziby główne w Warszawie. Wiele z nich posiada jednak oddziały lub biura poza Warszawą przez co obsługa informatyczna firm nie ogranicza się tylko do miasta Warszawa. Obsługujemy firmy posiadające oddziały w całej Polsce oraz za granicą.

Dla kogo jest nasza oferta?

Posiadamy ofertę dla firm mikro, małych i średnich:

Zapraszamy do kontaktu.