globe

Outsourcing IT

“.. żył Król, który płacił swojemu Magowi za każdy dzień kiedy był zdrowy. A jak był chory to … “
Outsourcing IT to nowoczesna oferta polegająca na powierzeniu określonych obowiązków z obszaru IT specjalistom zewnętrznym.
dreamiteam-1

Zalety i korzyści z usługi Outsourcing IT

globe-2

Redukcja kosztów i elastyczność rozliczeń

Outsourcing jest tańszy niż zatrudnienie osoby na etacie. Dlaczego? Bo oferuje różne modele zapłaty za obsługę usług informatycznych. Modele te gwarantują możliwość dopasowania zakresu prac do potrzeb firmy. DreamITeam posiada, co najmniej, trzy elastyczne pakiety: abonament, ryczałt oraz godziny prepaid. Ty sam decydujesz co dla Twojej firmy jest najbardziej odpowiednie.

magic-wand-2

Wysokie kompetencje bez konieczności inwestycji w szkolenia

W outsourcingu certyfikowani specjaliści IT mają szeroki dostęp do szkoleń informatycznych i programów rozwojowych, czyli to, na co nie zawsze może pozwolić sobie Twoja firma. To DreamITeam dba o profesjonalny rozwój swoich pracowników, Ty już nie musisz tego robić!

potion-2

Dyspozycyjność zasobów

Przewagą Specjalistów IT w outsourcingu nad „etatowcami” jest to, że dostępni są w trybie ciągłym. Nie ma znaczenia pora roku. Nie znają słowa „urlop” i „zwolnienie lekarskie”. Do Twojej dyspozycji jest dużo większy zespół niż mógłbyś zatrudnić samodzielnie. Dla Ciebie liczy się SLA, czas reakcji i czas neutralizacji awarii, a nie to czy Twój pracownik przyjdzie do pracy czy nie. Usługi informatyczne dostarczamy na czas i w ustalonym budżecie.

Możliwość skupienia się na swoim biznesie

Naszym celem jest taka integracja partnerska z Twoją firmą, abyś w ogóle nie musiał zajmować się IT. Mamy odciążyć Cię od tego abyś mógł skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, pozostawiając sprawy informatyczne w rękach fachowców.

reka-1-dreamiteam

Outsourcing i opieka informatyczna InfoMagików to także:

  • Doradztwo – poznamy Twój biznes, zidentyfikujemy mocne, ale i słabsze obszary w Twojej firmie i podpowiemy co i jak zrobić, aby infrastruktura informatyczna wspierała Twój sukces rynkowy.
  • Działania proaktywne i transparentne – regularne przeglądamy Twój sprzęt i oprogramowanie. Tworzymy dla Ciebie raporty dotyczące bezpieczeństwa danych i całej infrastruktury informatycznej. Sam również możesz obserwować całe spektrum naszej codziennej działalności informatycznej poprzez Panel Klienta.
  • Szybki helpdesk – gdziekolwiek znajduje się Twoja firma, ambicją InfoMagików jest szybka eliminacja zgłoszonych usterek i awarii, aby zabezpieczyć ciągłość pracy pracowników, danych i procesów informatycznych. Każda awaria to przestój w biznesie i straty. My to dobrze rozumiemy,  przez co naszym głównym celem jest zmniejszenie czasu kiedy pracownicy nie mogą pracować.
  • Bezpieczeństwo Twoich danych -mamy „hopla” na punkcie bezpieczeństwa danych. Nawet jak dane zostaną uszkodzone, to musimy mieć sposób na ich odtworzenie z co najmniej jednej z dwóch kopii. Działamy według minimalnego standardu informatycznego 321.
  • Legalność oprogramowania – jesteśmy także bardzo wyczuleni na działania zgodne z prawem i procedurami. Nie pozwolimy abyś w swojej firmie był narażony na kontrolę legalności oprogramowanie, która wykryje jakieś nieprawidłowości.
  • Zadbanie o dobre relacje – rozumiemy, że współpraca i wsparcie informatyczne wymaga sporo rozmów i spotkań, dlatego dedykowany Opiekun Pierwszego Kontaktu  będzie zawsze do Twojej dyspozycji.

Zadania realizowane w ramach Outsourcingu IT

  • Outsourcing to kompleksowa obsługa informatyczna przedsiębiorstwa w zakresie baz danych, serwerów, oprogramowania i sprzętu oraz szybki dostęp do certyfikowanych Specjalistów IT.
  • Outsourcing to minimalizacja przestojów firmy związanych z nagłymi i nieprzewidzianymi awariami zarówno sprzętu informatycznego, jak i oprogramowania.
  • Outsourcing to sprawne wsparcie ze strony specjalistów w usuwaniu bieżących usterek sprzętu i oprogramowania firmy, które zakłócają pracę.
  • Outsourcing to administracja środowiska informatycznego, monitoring i zarządzanie uprawnieniami pracowników oraz innych użytkowników.
  • Outsourcing to wygodny, jeden punkt kontaktu i wsparcia w przypadku zadań i potrzeb w zakresie wszystkich usług informatycznych.
  • Outsourcing to zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego w firmie przez najwyższej klasy dedykowanych specjalistów.
  • Outsourcing to wsparcie w tworzeniu i aktualizacji najważniejszych procedur informatycznych dotyczących postępowania i zachowania bezpieczeństwa zarówno systemów, jak i danych.
  • Outsourcing to przestrzeganie wprowadzonych procedur bezpieczeństwa systemów i danych oraz procedur RODO.
  • Outsourcing to tworzenie pełnej dokumentacji środowiska informatycznego, w tym procedur dotyczących przechowywania danych zgodnych z RODO IT.
  • Outsourcing to dokładny audyt całej infrastruktury informatycznej: sprzętu, oprogramowania, bezpieczeństwa danych, procedur oraz procesów prowadzony przez profesjonalistów.
  • Outsourcing to opracowywanie spersonalizowanych ofert – dobór, zakup i indywidualna konfiguracja sprzętu według potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Outsourcing to cykliczne raportowanie stanu infrastruktury informatycznej w celu optymalizacji jakościowej i kosztowej środowiska.
  • Outsourcing to obsługa informatyczna programów finansowo-księgowych oraz oprogramowania wykorzystywanego do zabezpieczenia procesów wewnętrznych i obsługi klientów.
  • Outsourcing to stałe utrzymywanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa sieci i redukcja ryzyka utraty danych firmy.

Sposoby realizacji usługi Outsourcing IT:

Rozwiązania, które oferujemy w zakresie obsługi informatycznej mają za zadanie obniżyć koszty działania Działu IT.  Oferujemy wsparcie informatyczne w ramach kilku rodzajów usług.  Dla firm do 5-ciu pracowników najlepiej sprawdzają się godziny przedpłacone. Większe firmy mogą wybierać bardziej stałe formy współpracy. Zakres każdej z tych form jest do ustalenia, ale wszystkie gwarantują Ci kontrolę kosztów i wysoką jakość usług outsourcingu IT. Zdecyduj, który wariant odpowiada Ci najbardziej:

reka-3-dreamiteam
godziny-przedplacone
Umowa abonamentowa

Ten typ umowy pozwala wybrać stałą ilość godzin outsourcingu do wykorzystania w ciągu miesiąca. Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę usługi informatycznej. Umowa zawiera konkretne SLA, czyli czasy reakcji i neutralizacji / naprawy usterki. Ty określasz miesięczną ilość godzin, my je realizujemy.

abonament
Godziny przedpłacone

Decydując się na taką formę współpracy, nie zawieramy umowy. Z góry płacisz za wybraną ilość godzin outsourcingu i zapewniasz swojej firmie obsługę informatyczną. Formuła ta nie tylko zapewnia skuteczne obniżenie kosztów, ale umożliwia też łatwą ich kontrolę. Jeżeli jesteś właścicielem mikro firmy, to takie rozwiązanie jest idealne dla Ciebie. Opcja zalecana dla firm do 10-ciu pracowników.

umowa-ryczaltowa
Umowa ryczałtowa

Wybierając taki model umowy outsourcingu będziesz miał stałą, miesięczną płatność.  Wysokość stawki zależy do ilości sprzętu i usług, które będziesz potrzebował. Nasza obsługa informatyczna w ramach opłaty ryczałtowej polega na usuwaniu wszystkich zgłoszonych usterek informatycznych, czyli na zapewnieniu ciągłości i bezpieczeństwa procesów informatycznych.

reka-dreamiteam

Dodatkowo za zakresie umowy abonamentowej lub ryczałtowej otrzymasz:

  • Wykonanie dokumentacji licencjach na programy antywirusowe, domeny, hostingi oraz programy w subskrypcji takie jak: Adobe, Autodesk, Office 365 itp. To my będziemy pamiętali o przedłużeniach i wygasaniu licencji. Przypomnimy Ci w ustalonym momencie, że daną  usługę lub oprogramowanie należy opłacić!
  • Regularnie otrzymasz od nas raporty o stanie systemów IT. Raporty będą zawierały wnioski i sugestie co zrobić aby było bezpieczniej.
  • Przygotujemy dla Ciebie odpowiednie Procedury Ochrony Danych.
  • Otrzymasz od nas dokładny opis procesu przygotowania stacji roboczej dla Twoich nowych pracowników.

Nie czekaj! Skontaktuj się z nami niezwłocznie!

Obsługa informatyczna firm Warszawa

Zaufaj InfoMagikom! Skorzystaj z outsourcingu IT.