globe

Outsourcing IT

“.. żył Król, który płacił swojemu Magowi za każdy dzień kiedy był zdrowy. A jak był chory to … “
Outsourcing IT to nowoczesna oferta z szerokim zakresem usług polegająca na powierzeniu określonych obowiązków z obszaru IT specjalistom zewnętrznym.
dreamiteam-1

Zalety i korzyści z usługi Outsourcing IT

globe-2

Outsourcing IT jest tańszy niż zatrudnienie na etat

Jeśli nie potrzebujesz informatyka na pełny etat to Outsourcing IT będzie z pewnością tańszy niż zatrudnienie na etat. Dostaniesz proste i konkretne rozliczenie prac, bez kosztów ZUS, podatków, dodatków urlopowych i innych benefitów, o które trzeba by zadbać przy „etatowcu”.

 

magic-wand-2

W Outsourcingu IT to my dbamy o kompetencje informatyczne i szkolenia

Obecny świat pędzi bardzo szybko. Nowości w świeci IT wychodzą z dnia na dzień. Chcemy abyś mógł skupić się na swoim biznesie. To my zadbamy za Ciebie o ciągły rozwój kompetencji IT. Posiadamy wiele certyfikatów i wciąż zdobywamy nowe. Mamy to potwierdzone chociażby Partnerstwem z firmą Microsoft.

potion-2

Outsourcing IT nie pójdzie na urlop ani zwolnienie lekarskie

Przewagą Specjalistów IT w outsourcingu nad „etatowcami” jest to, że dostępni są w trybie ciągłym. Nie ma znaczenia pora roku. Nie znają słowa „urlop” i „zwolnienie lekarskie”. Do Twojej dyspozycji jest dużo większy zespół niż mógłbyś zatrudnić samodzielnie. Dla Ciebie liczy się SLA, czas reakcji i czas neutralizacji awarii, a nie to czy Twój pracownik przyjdzie do pracy czy nie.

Outsourcing IT to może być wewnętrzny dział Twojej firmy

Naszym celem jest taka integracja partnerska z Twoją firmą, abyś w ogóle nie musiał zajmować się IT. Mamy odciążyć Cię od tego abyś mógł skupić się na rozwijaniu swojego biznesu, pozostawiając sprawy informatyczne w rękach fachowców.  Potraktuj naszą firmę jak wewnętrzny Dział Twojej firmy.

reka-1-dreamiteam

Outsourcing informatyczny i opieka informatyczna InfoMagików to także:

  • Doradztwo – zapoznamy się z Twoim biznesem, a następnie zidentyfikujemy mocne, ale i słabsze obszary w Twojej firmie i podpowiemy Ci co i jak zrobić, aby infrastruktura informatyczna wspierała Twój sukces rynkowy.
  • Proaktywność i transparentność działań – Ze wszystkich działań w Twojej firmie tworzymy dla Ciebie szczegółowe raporty dotyczące zarówno bezpieczeństwa danych, jak i całej infrastruktury informatycznej. Sam również możesz obserwować całe spektrum naszej codziennej działalności informatycznej poprzez Panel Klienta w naszym systemie CRM.
  • Szybki helpdesk – gdziekolwiek znajduje się Twoja firma, ambicją InfoMagików jest szybka eliminacja zgłoszonych usterek i awarii, aby zabezpieczyć w Twoim przedsiębiorstwie ciągłość pracy pracowników, danych i procesów informatycznych. Każda awaria dotycząca infrastruktury IT oznacza przestój w biznesie i straty. My to doskonale rozumiemy, przez co naszym głównym celem jest zmniejszenie czasu kiedy pracownicy nie mogą pracować.
  • Bezpieczeństwo danych – mamy „hopla” na punkcie bezpieczeństwa danych i innych informacji, które znajdują się na komputerach Twoich pracowników, serwerze, stronach internetowych czy poczcie e-mail. Nawet jak dane zostaną uszkodzone, to musimy mieć sposób na ich odtworzenie z co najmniej jednej z dwóch kopii. Działamy według minimalnego standardu informatycznego 321.
  • Legalność oprogramowania – jesteśmy także bardzo wyczuleni na działania zgodne z prawem oraz wszelkimi procedurami. Nie pozwolimy, abyś w swojej firmie był narażony na kontrolę legalności oprogramowanie, która wykryje jakieś nieprawidłowości.
  • Zadbanie o dobre relacje – rozumiemy, że współpraca i wsparcie informatyczne wymaga sporo rozmów i spotkań, dlatego dedykowany Opiekun Pierwszego Kontaktu  będzie zawsze do Twojej dyspozycji.

Zadania realizowane w ramach Outsourcingu IT

  • Outsourcing IT to kompleksowa i profesjonalna obsługa informatyczna przedsiębiorstwa w zakresie baz danych, serwerów, oprogramowania i sprzętu oraz szybki dostęp do certyfikowanych Specjalistów IT.
  • Outsourcing informatyczny to minimalizacja przestojów firmy związanych z nagłymi i nieprzewidzianymi awariami, które dotyczą zarówno sprzętu informatycznego, jak i oprogramowania..
  • Outsourcing IT to sprawne wsparcie ze strony specjalistów w usuwaniu bieżących usterek sprzętu i oprogramowania firmy, które w jakikolwiek sposób zakłócają pracę.
  • Outsourcing informatyczny to administracja środowiska informatycznego, monitoring i zarządzanie uprawnieniami pracowników oraz innych użytkowników.
  • Outsourcing to wygodny, jeden punkt kontaktu i wsparcia w przypadku zadań i potrzeb w zakresie wszystkich usług informatycznych.
  • Outsourcing IT to zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego w firmie przez najwyższej klasy dedykowanych specjalistów, którzy posiadają nie tylko .
  • Outsourcing to wsparcie w tworzeniu i aktualizacji najważniejszych procedur informatycznych dotyczących postępowania i zachowania bezpieczeństwa zarówno systemów, jak i danych.
  • Outsourcing informatyczny to przestrzeganie wprowadzonych procedur bezpieczeństwa systemów i danych oraz procedur RODO.
  • Outsourcing informatyczny to tworzenie pełnej i szczegółowej dokumentacji środowiska informatycznego, w tym procedur dotyczących przechowywania danych zgodnych z RODO IT.
  • Outsourcing informatyczny to dokładny audyt całej infrastruktury informatycznej, czyli sprzętu, oprogramowania, bezpieczeństwa danych, procedur oraz procesów prowadzony przez profesjonalistów.
  • Outsourcing IT to opracowywanie spersonalizowanych ofert – dobór, zakup i indywidualna konfiguracja sprzętu według potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Outsourcing to cykliczne raportowanie stanu infrastruktury informatycznej w celu optymalizacji jakościowej i kosztowej środowiska.
  • Outsourcing IT to obsługa informatyczna programów finansowo-księgowych oraz oprogramowania wykorzystywanego do zabezpieczenia procesów wewnętrznych i obsługi klientów.
  • Outsourcing informatyczny to stałe utrzymywanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa sieci i redukcja ryzyka utraty danych firmy.

Sposoby rozliczenia usługi Outsourcing IT:

Wsparcie informatyczne może być realizowane na kilka sposób. Rozliczenie zależy głównie od Twojego budżetu. Dla małych firm, które zatrudniają maksymalnie do 5-ciu pracowników najlepiej sprawdzają się godziny przedpłacone. Firmy średnie i duże mogą wybierać bardziej stałe formy współpracy, czyli abonament lub ryczałt. Zakres każdej z tych form jest do ustalenia, ale wszystkie gwarantują kontrolę kosztów i wysoką jakość usług outsourcingu IT. Pod poniższymi linkami możesz dokładniej zapoznać się z każdą z form współpracy:

reka-3-dreamiteam
godziny-przedplacone
Umowa abonamentowa

W ramach umowy ustalimy z Tobą stałą ilość godzin usług do wykorzystania w ciągu miesiąca. Po przekroczeniu abonamentu, możesz zatwierdzić naliczanie dodatkowych prac rozliczając się za każdą dodatkową godzinę.

abonament
Godziny przedpłacone

Jeżeli jesteś właścicielem małej firmy, to właśnie tego rodzaju rozwiązanie jest najlepszym wyborem dla Ciebie. Opcja zalecana dla firm do 10-ciu pracowników. Decydując się na taką formę współpracy, nie zawieramy umowy. Z góry wybierasz  i kupujesz wybraną ilość godzin.

umowa-ryczaltowa
Umowa ryczałtowa

Wybierając taki model umowy outsourcingu informatycznego będziesz miał stałą, miesięczną płatność. Wysokość stawki zależy do ilości sprzętu oraz usług informatycznych, które będziesz potrzebował. Obsługa informatyczna w ramach opłaty ryczałtowej polega na usuwaniu wszystkich zgłoszonych usterek i awarii w ramach stałej opłaty.

reka-dreamiteam

Dodatkowo za zakresie umowy abonamentowej lub ryczałtowej otrzymasz:

  • Wykonanie dokumentacji dotyczących licencji na programy antywirusowe, domeny, hostingi oraz programy w subskrypcji takie jak: Adobe, Autodesk, Microsoft 365 itp. To my będziemy pamiętali o przedłużeniach i wygasaniu licencji. Przypomnimy Ci w ustalonym momencie, że daną  usługę lub oprogramowanie należy opłacić!
  • Regularnie otrzymasz od nas szczegółowe raporty na temat stanu systemów IT. Raporty będą zawierały wnioski i sugestie co zrobić aby było bezpieczniej.
  • Przygotujemy dla Ciebie odpowiednie Procedury Ochrony Danych.
  • Otrzymasz od nas dokładny opis procesu Przygotowania Stacji Roboczej dla Twoich pracowników.

Obsługa Informatyczna Firm Warszawa

Zapytaj o wycenę już teraz!