Outsourcing IT w DreamITeam opiera się o prostą zasadę:  “.. żył Król, który płacił swojemu Magowi za każdy dzień kiedy był zdrowy.  A jak był chory to … “

Wiemy, że najważniejsze są efekty działań, a nie same działania.

Na początek dla przypomnienia kilka zalet outsourcingu it:

  • Outsourcing IT kosztuje znacznie mniej, niż zatrudnienie informatyka na etacie. Działa wielokrotnie bardziej efektywnie.

  • Outsourcing IT stawia na szkolenia i rozwój pracowników, co jest trudne przy zatrudnieniu kogoś na etacie. Firma świadcząca wyspecjalizowane usługi oferowane przez certyfikowanych specjalistów w swoich dziedzinach będzie zawsze lepsza niż etatowiec.

  • Outsourcing IT działa niezależnie od pory roku, dnia, nie zna słowa „urlop”, czy „zwolnienie lekarskie”.

Dlaczego Outsourcing i Opieka od DreamITeam?

  • Działamy w  sposób proaktywny i profilaktyczny –  możesz liczyć na regularne przeglądy sprzętu oraz raporty dotyczące Twojej infrastruktury informatycznej. 

  • Czuwamy nad legalnością i aktualizacją Twojego oprogramowania i stosowanych rozwiązań.

  • Służymy Ci radą – jesteśmy dla Ciebie – w każdym momencie możesz zadać nam pytanie, a my udzielimy Ci zrozumiałej dla każdego nieinformatycznego człowiek odpowiedzi.

  • Szczegółowo i zrozumiale raportujemy każde nasze działania. Jako nasz Partner masz prawo wiedzieć o wszystkim co robimy. Do każdej wizyty otrzymasz raport. Do każdej faktury otrzymasz dokładne rozliczenie wszystkich usług. Wszystko w formie zrozumiałych plików pdf lub poprzez specjalny Panel Klienta, do którego otrzymasz dostęp podpisując z nami umowę.

  • Nawiązujemy z Tobą łatwy i przyjemny kontakt. W codziennej komunikacji preferujemy formę mailową, czyli zgłoszenia na serwis@dreamiteam.pl, ale nie stronimy także od rozmowy telefonicznej czy spotkania u Ciebie w firmie. Twój indywidualny InfoMagik Pierwszego Kontaktu (tak nazywamy indywidualnych opiekunów klienta, czyli Specjalistów IT) jest do Twojej dyspozycji.

  • Nie jesteśmy zwykłymi informatykami – jesteśmy InfoMagikami. Naszym celem jest zmiana postrzegania firm informatycznych. Pracujemy nad zmianą wizerunku informatyków, jako typowych nerdów, którzy nie widzą ludzi tylko systemy. 

Zadania realizowane w ramach Outsourcingu IT:

  • Minimalizacja przestojów firmy związana z awariami sprzętu i oprogramowania.
  • Kompleksowa obsługa informatyczna zgłoszonych problemów.
  • Jeden punkt kontaktu we wszystkich sprawach związanych z IT.
  • Zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego w firmie.
  • Przestrzeganie oraz tworzenie procedur bezpieczeństwa oraz procedur RODO. 
  • Sprawne usuwanie wszystkich bieżących usterek sprzętu i oprogramowania.
  • Administracja środowiskiem informatycznym, monitoring i przeciwdziałanie przestojom w pracy firmy, zarządzanie uprawnieniami użytkowników.
  • Audyt informatyczny całości infrastruktury informatycznej: sprzętu, oprogramowania, procedur oraz procesów.
  • Stworzenie i utrzymanie najważniejszych procedur informatycznych, w tym procedur zgodnych z RODO IT (przy współpracy z działem prawnym Klienta.
  • Stworzenie pełnej dokumentacji środowiska, w tym procedur zgodnych RODO IT.
  • Dobór, sprzedaż i indywidualna konfiguracja sprzętu pod potrzeby klienta, indywidualna oferta pod konkretne wymagania.
  • Cykliczne raportowanie dotyczące stanu infrastruktury w celu optymalizacji środowiska.
  • Programów finansowo-księgowych oraz innego oprogramowanie niezbędnego do pracy Twojego biznesu.
  • Zapewnienie zwiększonego bezpieczeństwa sieci i danych.

Sposoby realizacji usługi Outsourcing IT:

Pakiet ten umożliwia realizację prac, bez żadnych stałych zobowiązań abonamentowych. Jest to najdroższa, ale najmniej zobowiązująca forma współpracy. 

Pakiet godzin przedpłaconych umożliwia obniżenie kosztów obsługi poprzez zakup godzin “z góry”. Nie jest to żadna forma umowy, tylko zapewnienie Twojej firmie pomocy informatycznej w ramach zakupionego pakietu godzin. 

W tym przypadku podpisujemy już konkretną umowę. W abonamencie deklarujesz z jakiej ilości godzin chcesz korzystać miesięcznie. Przekraczanie abonamentu skutkuje naliczeniem dodatkowych godzin. W ramach umowy oferujemy konkretne SLA na czas reakcji i czas neutralizacji lub naprawy usterki. 

W tym wypadku także podpisujemy umowę. Jej kwota nie zależy od ilości godzin tylko od ilości sprzętu i usług. Jest to umowa ryczałtowa. W ramach opłaty usuwane są wszystkie zgłoszone usterki. Umowa ma na celu zmniejszenie przestojów związanych z awariami i utrzymanie bieżącego stanu systemu informatycznego. 

Zapraszamy do kontaktu