Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń odbywa się w autorskim systemie DreamIT CRM wyposażonym w system powiadomień. Zgłoszenia przyjmujemy mailowo oraz telefonicznie.
Dobra organizacja pracy oraz wysokie kwalifikacje zespołu powodują, że naszym celem jest Czas Reakcji na poziomie 15 minut od zgłoszenia.
Szablony Działań na powtarzalne procesy, dają Ci pewność, że Twój pracownik otrzyma zawsze dobrze przygotowane stanowisko pracy.
Warto zauważyć, że w naszym systemie helpdeksowym, można sprawdzić status realizacji zgłoszenia, wygenerować raport usług, przejrzeć wystawione dotychczas faktury czy zapoznać się ze zestawieniem użytkowników oraz komputerów. Dzięki temu rozwiązaniu można być na bieżąco ze wszystkim, co się dzieje. Łatwy w obsłudze interfejs pozwala w dowolnej chwili i w każdym miejscu sprawdzić status zgłoszenia.
Należy zauważyć, że udzielamy wsparcia nie tylko w razie wystąpienia awarii czy usterki – pomagamy także rozwiązać problemy, które mogą wynikać między innymi z niewiedzy użytkownika. Technologia stale się rozwija i z tego powodu cały czas są wprowadzane nowe rozwiązania. Niekiedy trzeba poświęcić nieco czasu, aby je poznać i zrozumieć ich działanie. W takim przypadku wkraczają InfoMagicy! Wszystko wyjaśnią, przygotują niezbędne rozwiązanie, dzięki któremu taki sam problem już się nie pojawi.
HelpDesk to nic innego jak efektywne wsparcie informatyczne, czyli szybka reakcja na różnego rodzaju incydenty. Korzystanie z usługi Help Desk zapewni Twojej firmie szybkie i skuteczne działania prowadzące do rozwiązania danego problemu. Dostarczamy wsparcie tam, gdzie niespodziewanie wystąpiła awaria lub inny problem, który uniemożliwia normalną pracę.
HelpDesk to szybka odpowiedź na codzienne problemy pracowników. Usługa ta obejmuje zmniejszenie do minimum przestojów, które mają związek z awariami oprogramowania czy sprzętu. Helpdesk obejmuje również, dbanie o stan sprzętu komputerowego, aktualizację programów oraz urządzeń w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa pracy.
HelpDesk to utrzymanie obecnych w firmie procedur IT, w tym odpowiednie przygotowanie stanowisk pracy, gwarantujące bezpieczeństwo i komfort pracowników. Usługa ta polega również na instalacji innych urządzeń, na przykład drukarek, skanerów czy kserokopiarek. Nasz Help Desk to kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów, a także działania, które mają na celu zapobiegać występowaniu najczęstszych problemów.
Nazwy Helpdesk i Servicedesk często stosuje się zamiennie, choć w rzeczywistości Service Desk jest szerszym pojęciem niż Help Desk. Helpdesk to szybka reakcja na mniej skomplikowane incydenty, które można w łatwy i szybki sposób naprawić. Natomiast Service Desk to pomoc, która ma na celu rozwiązywanie bardziej złożonych problemów. Bez względu na rodzaj problemu, który wystąpił, w Twojej firmie, wszystkimi incydentami zajmują się wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści. Nasi pracownicy działają szybko i profesjonalnie. Wprowadzają rozwiązania, które ułatwią pracę w przyszłości i ograniczają do minimum prawdopodobieństwo ponownego wystąpienia danego incydentu.
Michał Ruta
Naczelny Info Magik
Poczekaj!