genie

Helpdesk IT

Bieżące wsparcie serwis IT
ezgif.com-gif-maker

Zalety usługi Helpdesk IT

globe-2

Łatwy kontakt

Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń odbywa się w autorskim systemie DreamIT CRM wyposażonym w system powiadomień.

magic-wand-2

Szybka obsługa

Wewnętrzny podział na I, II i III Linię Wsparcia przyspiesza czas reakcji na zgłoszenia.

potion-2

Transparentność działań

Panel Klienta pozwala na przeglądanie statusu realizacji, generowanie raportów usług, podglądanie faktur oraz zestawień użytkowników i komputerów.

reka-1-dreamiteam

Dlaczego helpdesk prowadzony przez InfoMagików?

  • Reagujemy szybko – mamy rozwiązania organizacyjne i systemowe, które pozwalają nam gwarantować szybki czas reakcji na Twoje zgłoszenia.
  • Udzielamy wsparcia – nie wszystko jest usterką czy awarią. Nieraz problemy wynikają z niewiedzy. Możesz być pewny, że InfoMagicy wyjaśnią lub przygotują odpowiednią procedurę, aby taka sytuacja nie miała ponownie miejsca.
  • Pomagamy zdalnie – całą obsługę helpdesk wykonujemy na odległość posługując się odpowiednimi narzędziami i programami. Przyspiesza to czas reakcji i w większości przypadków w ogóle nie angażuje Ciebie i Twoich pracowników.
  • Widzisz na bieżąco status naszych prac – zależy nam na jawności naszej pracy, abyś miał do nas zaufanie. Udostępniamy Ci przyjazny Panel Klienta, w którym możesz sprawdzać status swoich zgłoszeń, raporty oraz faktury. Wszystko w jednym miejscu!

Helpdesk IT - sposoby współpracy

reka-3-dreamiteam
fabryka 2
Umowa abonamentowa

Ten typ umowy pozwala wybrać Ci stałą ilość godzin do wykorzystania w ciągu miesiąca.
Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę pracy.
Umowa gwarantuje konkretne SLA – czasy reakcji i neutralizacji lub naprawy usterki.

Więcej szczegółów …

budynek
Godziny prepaid

Decydując się na taką formę współpracy, nie zawieramy umowy. Z góry płacisz za wybraną ilość godzin i zapewniasz swojej firmie obsługę informatyczną. Formuła ta nie tylko skutecznie obniża koszty Twojej firmy, ale umożliwia też łatwą ich kontrolę.

Więcej szczegółów …

planeta 2
Umowa ryczałtowa

Wybierając taki model umowy będziesz miał stałą, miesięczną płatność. Jej wysokość jest proporcjonalna do ilości sprzętu i usług, które wykonamy dla Ciebie. W ramach opłaty usuniemy wszystkie zgłoszone usterki, zapewnimy ciągłość i bezpieczeństwo procesów.

Więcej szczegółów …

Obsługa informatyczna firm Warszawa

Zaufaj InfoMagikom!