genie

Helpdesk IT

Bieżące wsparcie użytkowników w ich codziennych problemach
ezgif.com-gif-maker

Zalety usługi Helpdesk IT

globe-2

Łatwy kontakt

Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń odbywa się w autorskim systemie DreamIT CRM wyposażonym w system powiadomień.

magic-wand-2

Szybka obsługa

Dobra organizacja pracy oraz wysokie kwalifikacje zespołu powodują, że naszym celem jest Czas Reakcji na poziomie 15 minut od zgłoszenia.

potion-2

Transparentność

Panel Klienta pozwala na przeglądanie statusu realizacji, generowanie raportów usług, podglądanie faktur oraz zestawień użytkowników i komputerów.

reka-1-dreamiteam

Dlaczego helpdesk prowadzony przez InfoMagików?

  • Reagujemy szybko – mamy rozwiązania organizacyjne i systemowe, które pozwalają nam gwarantować szybki czas reakcji na Twoje zgłoszenia.
  • Udzielamy wsparcia – nie wszystko jest usterką czy awarią. Nieraz problemy wynikają z niewiedzy. Możesz być pewny, że InfoMagicy wyjaśnią lub przygotują odpowiednią procedurę, aby taka sytuacja nie miała ponownie miejsca.
  • Pomagamy zdalnie – całą obsługę helpdesk wykonujemy na odległość posługując się odpowiednimi narzędziami i programami. Przyspiesza to czas reakcji i w większości przypadków w ogóle nie angażuje Ciebie i Twoich pracowników.
  • Widzisz na bieżąco status naszych prac – zależy nam na jawności naszej pracy, abyś miał do nas zaufanie. Udostępniamy Ci przyjazny Panel Klienta, w którym możesz sprawdzać status swoich zgłoszeń, raporty oraz faktury. Wszystko w jednym miejscu!

Helpdesk IT - sposoby współpracy

reka-3-dreamiteam
fabryka 2
Umowa abonamentowa

Ten typ umowy pozwala wybrać Ci stałą ilość godzin do wykorzystania w ciągu miesiąca.
Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę pracy.
Umowa gwarantuje konkretne SLA – czasy reakcji i neutralizacji lub naprawy usterki.

Więcej szczegółów …

budynek
Godziny przedpłacone

Decydując się na taką formę współpracy, nie zawieramy umowy. Z góry płacisz za wybraną ilość godzin i zapewniasz swojej firmie obsługę informatyczną. Formuła ta nie tylko skutecznie obniża koszty Twojej firmy, ale umożliwia też łatwą ich kontrolę.

Więcej szczegółów …

planeta 2
Umowa ryczałtowa

Wybierając taki model umowy będziesz miał stałą, miesięczną płatność. Jej wysokość jest proporcjonalna do ilości sprzętu i usług, które wykonamy dla Ciebie. W ramach opłaty usuniemy wszystkie zgłoszone usterki, zapewnimy ciągłość i bezpieczeństwo procesów.

Więcej szczegółów …

Help Desk – pierwsza linia wsparcia

Help Desk to nic innego jak efektywne wsparcie informatyczne, czyli szybka reakcja na różnego rodzaju incydenty. Korzystanie z usługi Help Desk zapewni Twojej firmie szybkie i skuteczne działania prowadzące do rozwiązania danego problemu. Dostarczamy wsparcie tam, gdzie niespodziewanie wystąpiła awaria lub inny problem, który uniemożliwia normalną pracę. Help Desk to szybka odpowiedź na codzienne problemy pracowników. Usługa ta obejmuje zmniejszenie do minimum przestojów, które mają związek z awariami oprogramowania czy sprzętu. Helpdesk obejmuje również, dbanie o stan sprzętu komputerowego, aktualizację programów oraz urządzeń w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa pracy. Help Desk to utrzymanie obecnych w firmie procedur IT, w tym odpowiednie przygotowanie stanowisk pracy, gwarantujące bezpieczeństwo i komfort pracowników. Usługa ta polega również na instalacji innych urządzeń, na przykład drukarek, skanerów czy kserokopiarek. Nasz Help Desk to kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów, a także działania, które mają na celu zapobiegać występowaniu najczęstszych problemów.

Helpdesk i Service Desk

Nazwy Helpdesk i Servicedesk często stosuje się zamiennie, choć w rzeczywistości Service Desk jest szerszym pojęciem niż Help Desk. Helpdesk to szybka reakcja na mniej skomplikowane incydenty, które można w łatwy i szybki sposób naprawić. Natomiast Service Desk to pomoc, która ma na celu rozwiązywanie bardziej złożonych problemów. Bez względu na rodzaj problemu, który wystąpił, w Twojej firmie, wszystkimi incydentami zajmują się wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści. Nasi pracownicy działają szybko i profesjonalnie. Wprowadzają rozwiązania, które ułatwią pracę w przyszłości i ograniczają do minimum prawdopodobieństwo ponownego wystąpienia danego incydentu.

Jak wygląda współpraca w przypadku usługi Help Desk?

Gwarantujemy łatwy kontakt i błyskawiczny czas reakcji. W razie problemów nie musisz czekać kilka dni na naszą reakcję. W przypadku usługi Help Desk zapewniamy kontakt telefoniczny, mailowy oraz internetowy system zgłoszeń, w którym można zgłaszać wszelkie incydenty wymagające naprawy. Czas reakcji naszego wykwalifikowanego zespołu na nowe zgłoszenie wynosi średnio około piętnastu minut. Działamy zdalnie, aby zapewnić jak najszybszą pomoc. Obsługę z zakresu pomocy zdalnej wykonujemy na odległość, stosując przy tym profesjonalne rozwiązania IT. Dzięki temu czas reakcji jest błyskawiczny, a do naprawy danego problemu nie trzeba angażować żadnych dodatkowych środków. Warto zauważyć, że w naszym systemie help deksowym, można sprawdzić status realizacji zgłoszenia, wygenerować raport usług, przejrzeć wystawione dotychczas faktury czy zapoznać się ze zestawieniem użytkowników oraz komputerów. Dzięki temu rozwiązaniu można być na bieżąco ze wszystkim, co się dzieje. Łatwy w obsłudze interfejs pozwala w dowolnej chwili i w każdym miejscu sprawdzić status zgłoszenia. Należy zauważyć, że udzielamy wsparcia nie tylko w razie wystąpienia awarii czy usterki – pomagamy także rozwiązać problemy, które mogą wynikać między innymi z niewiedzy użytkownika. Technologia stale się rozwija i z tego powodu cały czas są wprowadzane nowe rozwiązania. Niekiedy trzeba poświęcić nieco czasu, aby je poznać i zrozumieć ich działanie. W takim przypadku wkraczają InfoMagicy! Wszystko wyjaśnią, przygotują niezbędne rozwiązanie, dzięki któremu taki sam problem już się nie pojawi.

Obsługa informatyczna firm Warszawa

Zaufaj InfoMagikom!