genie

Helpdesk IT

Przygotowanie stanowiska pracy oraz bieżące wsparcie użytkowników w ich codziennych problemach.
ezgif.com-gif-maker

Zalety usługi Helpdesk IT

globe-2

Łatwy kontakt

Przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń odbywa się w autorskim systemie DreamIT CRM wyposażonym w system powiadomień. Zgłoszenia przyjmujemy mailowo oraz telefonicznie.

magic-wand-2

Szybka obsługa

Dobra organizacja pracy oraz wysokie kwalifikacje zespołu powodują, że naszym celem jest Czas Reakcji na poziomie 15 minut od zgłoszenia.

potion-2

Szablony Działań

Szablony Działań na powtarzalne procesy, dają Ci pewność, że Twój pracownik otrzyma zawsze dobrze przygotowane stanowisko pracy.

reka-1-dreamiteam

Dlaczego helpdesk prowadzony przez InfoMagików?

  • Reagujemy szybko – mamy rozwiązania organizacyjne i systemowe, które pozwalają nam gwarantować szybki czas reakcji na Twoje zgłoszenia.
  • Udzielamy wsparcia – nie wszystko jest usterką czy awarią. Nieraz problemy wynikają z niewiedzy. Możesz być pewny, że InfoMagicy wyjaśnią lub przygotują odpowiednią procedurę, aby taka sytuacja nie miała ponownie miejsca.
  • Pomagamy zdalnie – całą obsługę helpdesk wykonujemy na odległość posługując się odpowiednimi narzędziami i programami. Przyspiesza to czas reakcji i w większości przypadków w ogóle nie angażuje Ciebie i Twoich pracowników.
  • Widzisz na bieżąco status naszych prac – zależy nam na jawności naszej pracy, abyś miał do nas zaufanie. Udostępniamy Ci przyjazny Panel Klienta, w którym możesz sprawdzać status swoich zgłoszeń, raporty oraz faktury. Wszystko w jednym miejscu!

Jak wygląda współpraca w przypadku usługi Help Desk?

  • Gwarantujemy łatwy kontakt i błyskawiczny czas reakcji. W razie problemów nie musisz czekać kilka dni na naszą reakcję.
  • W przypadku usługi Help Desk zapewniamy kontakt telefoniczny, mailowy oraz internetowy system zgłoszeń, w którym można zgłaszać wszelkie incydenty wymagające naprawy.
  • Czas reakcji naszego wykwalifikowanego zespołu na nowe zgłoszenie wynosi średnio około piętnastu minut.
  • Działamy zdalnie, aby zapewnić jak najszybszą pomoc. Obsługę z zakresu pomocy zdalnej wykonujemy na odległość, stosując przy tym profesjonalne rozwiązania IT. Dzięki temu czas reakcji jest błyskawiczny, a do naprawy danego problemu nie trzeba angażować żadnych dodatkowych środków.

Warto zauważyć, że w naszym systemie helpdeksowym, można sprawdzić status realizacji zgłoszenia, wygenerować raport usług, przejrzeć wystawione dotychczas faktury czy zapoznać się ze zestawieniem użytkowników oraz komputerów. Dzięki temu rozwiązaniu można być na bieżąco ze wszystkim, co się dzieje. Łatwy w obsłudze interfejs pozwala w dowolnej chwili i w każdym miejscu sprawdzić status zgłoszenia.

Należy zauważyć, że udzielamy wsparcia nie tylko w razie wystąpienia awarii czy usterki – pomagamy także rozwiązać problemy, które mogą wynikać między innymi z niewiedzy użytkownika. Technologia stale się rozwija i z tego powodu cały czas są wprowadzane nowe rozwiązania. Niekiedy trzeba poświęcić nieco czasu, aby je poznać i zrozumieć ich działanie. W takim przypadku wkraczają InfoMagicy! Wszystko wyjaśnią, przygotują niezbędne rozwiązanie, dzięki któremu taki sam problem już się nie pojawi.

lamp 3

Helpdesk Warszawa cennik

pakiet-mikrofirma-dreamiteam
Mała firma
<5 komputerów
Godziny przedpłacone
Stała ilość godzin do wykorzystania w ciągu miesiąca
Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę pracy
Gwarancja SLA - czasy reakcji i neutralizacji lub naprawy usterki
pakiet-malafirma-dreamiteam
Średnia firma
<20 komputerów
Umowa abonamentowa
Stała ilość godzin do wykorzystania w ciągu miesiąca
Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę pracy
Konkretne SLA - czasy reakcji i neutralizacji lub naprawy usterki.
pakiet-sredniafirma-dreamiteam
Duża firma
>20 komputerów
Ryczałt
Stała, miesięczna płatność, proporcjonalna do ilości sprzętu i usług.
Brak możliwości przekroczenia limitu czasowego.
Usuniemy wszystkie zgłoszone usterki, zapewnimy ciągłość i bezpieczeństwo procesów.

HelpDesk – pierwsza linia wsparcia

HelpDesk to nic innego jak efektywne wsparcie informatyczne, czyli szybka reakcja na różnego rodzaju incydenty. Korzystanie z usługi Help Desk zapewni Twojej firmie szybkie i skuteczne działania prowadzące do rozwiązania danego problemu. Dostarczamy wsparcie tam, gdzie niespodziewanie wystąpiła awaria lub inny problem, który uniemożliwia normalną pracę.

HelpDesk to szybka odpowiedź na codzienne problemy pracowników. Usługa ta obejmuje zmniejszenie do minimum przestojów, które mają związek z awariami oprogramowania czy sprzętu. Helpdesk obejmuje również, dbanie o stan sprzętu komputerowego, aktualizację programów oraz urządzeń w celu zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa pracy.

HelpDesk to utrzymanie obecnych w firmie procedur IT, w tym odpowiednie przygotowanie stanowisk pracy, gwarantujące bezpieczeństwo i komfort pracowników. Usługa ta polega również na instalacji innych urządzeń, na przykład drukarek, skanerów czy kserokopiarek. Nasz Help Desk to kompleksowa obsługa zgłoszeń klientów, a także działania, które mają na celu zapobiegać występowaniu najczęstszych problemów.

magic-hat
reka-411-dreamiteam copy

Helpdesk i Service Desk

Nazwy Helpdesk i Servicedesk często stosuje się zamiennie, choć w rzeczywistości Service Desk jest szerszym pojęciem niż Help Desk. Helpdesk to szybka reakcja na mniej skomplikowane incydenty, które można w łatwy i szybki sposób naprawić. Natomiast Service Desk to pomoc, która ma na celu rozwiązywanie bardziej złożonych problemów. Bez względu na rodzaj problemu, który wystąpił, w Twojej firmie, wszystkimi incydentami zajmują się wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści. Nasi pracownicy działają szybko i profesjonalnie. Wprowadzają rozwiązania, które ułatwią pracę w przyszłości i ograniczają do minimum prawdopodobieństwo ponownego wystąpienia danego incydentu.

Heldesk IT Warszawa

Zapytaj o wycenę helpdesku IT!