globe

Outsourcing IT

“.. żył Król, który płacił swojemu Magowi za każdy dzień kiedy był zdrowy. A jak był chory to … “
Wiemy, że najważniejsze są efekty działań, a nie same działania.
dreamiteam-1

Zalety i korzyści z usługi Outsourcing IT

Outsourcing IT to nowoczesna oferta, która nie jest ograniczona przestrzenią czasową i lokalizacją, polegająca na powierzeniu określonych obowiązków z obszaru IT specjalistom zewnętrznym. Jest to idealne rozwiązanie dla firmy, która nie chce ponosić wysokich kosztów utrzymania działu IT, natomiast zależy jej na najwyższej jakości usługi informatycznej oraz dostępie do najlepszych specjalistów. Outsourcing IT to przewidywalność kosztów, brak zmartwień o wyspecjalizowanych pracowników, bezpieczeństwo danych i ciągłość procesów biznesowych, czyli wszystko czego potrzebuje firma, aby zminimalizować ryzyko w obszarze IT.

Skorzystaj z usług outsourcingu IT! My zajmiemy się wsparciem użytkowników systemów, zarządzaniem serwerami i infrastrukturą informatyczną, a Ty będziesz mógł skupić się na swoich kluczowych działaniach.
globe-2

Redukcja kosztów

Outsourcing oferuje różne modele zapłaty za obsługę usług informatycznych, które gwarantują możliwość dopasowania współpracy do strategii firmy i zoptymalizowania wydatków. DreamITeam ma trzy elastyczne pakiety (abonament, ryczałt i godziny prepaid). Ty decydujesz co dla Twojej firmy jest najbardziej odpowiednie.

magic-wand-2

Szkolenia i rozwój

W outsourcingu certyfikowani specjaliści IT mają szeroki dostęp do szkoleń informatycznych i programów rozwojowych, czyli to, czego nie może zapewnić im firma, dla której IT nie jest główną działalnością. DreamITeam dba o profesjonalny rozwój swoich pracowników. Ty decydujesz jakie zasoby są potrzebne w Twojej firmie.

potion-2

Dyspozycyjność zasobów

Specjaliści IT w outsourcingu dostępni są w trybie ciągłym. Nie ma znaczenia pora roku ani dnia, a słowa „urlop” i „zwolnienie lekarskie” brzmią obco. Miejscem pracy DreamITeam jest Warszawa. Niezależnie gdzie jest zlokalizowana Twoja firma, usługi informatyczne dostarczamy na czas i w ustalonym budżecie.

reka-1-dreamiteam

Dlaczego outsourcing i opieka informatyczna InfoMagików?

  • Doradzamy – poznamy Twój biznes, zidentyfikujemy obszary Twojej przewagi konkurencyjnej, podpowiemy co i jak zrobić, aby infrastruktura informatyczna wspierała Twój sukces rynkowy.
  • Jesteśmy proaktywni i transparentni – będziesz miał regularne przeglądy sprzętu, oraz raporty dotyczące bezpieczeństwa danych i całej infrastruktury informatycznej. Sam również możesz obserwować całe spektrum naszej codziennej działalności informatycznej InfoMagików poprzez Panel Klienta.
  • Działamy sprawnie – Gdziekolwiek znajduje się Twoja firma, ambicją InfoMagików jest szybka eliminacja zgłoszonych usterek i awarii, aby zabezpieczyć ciągłość pracy pracowników, danych i procesów informatycznych w Twojej firmie.
  • Czuwamy nad bezpieczeństwem, legalnością i aktualnością Twoich danych, oprogramowania i sprzętu informatycznego. InfoMagicy są szczególnie wyczuleni na działania zgodne z prawem i procedurami.
  • Budujemy relacje Warszawa to miejsce świadczenia naszych usług, więc w codziennej komunikacji preferujemy formę mailową. Rozumiemy jednak, że współpraca i wsparcie informatyczne wymaga także rozmów telefonicznych i spotkań, dlatego dedykowany InfoMagik Pierwszego Kontaktu (indywidualny opiekun, specjalista IT) będzie zawsze do Twojej dyspozycji.

Zadania realizowane w ramach Outsourcingu IT

  • Outsourcing to kompleksowa obsługa informatyczna przedsiębiorstwa w zakresie baz danych, serwerów, oprogramowania i sprzętu oraz nieograniczony dostęp do certyfikowanych specjalistów.
  • Outsourcing to minimalizacja przestojów firmy związanych z nagłymi i nieprzewidzianymi awariami zarówno sprzętu informatycznego, jak i oprogramowania.
  • Outsourcing to sprawne wsparcie ze strony specjalistów w usuwaniu bieżących usterek sprzętu i oprogramowania firmy, które zakłócają pracę.
  • Outsourcing to administracja środowiska informatycznego, monitoring i zarządzanie uprawnieniami pracowników oraz innych użytkowników.
  • Outsourcing to wygodny, jeden punkt kontaktu i wsparcia w przypadku zadań i potrzeb w zakresie wszystkich usług informatycznych.
  • Outsourcing to zapewnienie bezpieczeństwa informatycznego w firmie przez najwyższej klasy dedykowanych specjalistów.
  • Outsourcing to wsparcie w tworzeniu i aktualizacji najważniejszych procedur informatycznych dotyczących postępowania i zachowania bezpieczeństwa zarówno systemów, jak i danych.
  • Outsourcing to przestrzeganie wprowadzonych procedur bezpieczeństwa systemów i danych oraz procedur RODO.
  • Outsourcing to tworzenie pełnej dokumentacji środowiska informatycznego, w tym procedur dotyczących przechowywania danych zgodnych z RODO IT.
  • Outsourcing to dokładny audyt całej infrastruktury informatycznej: sprzętu, oprogramowania, bezpieczeństwa danych, procedur oraz procesów prowadzony przez profesjonalistów.
  • Outsourcing to opracowywanie spersonalizowanych ofert – dobór, zakup i indywidualna konfiguracja sprzętu według potrzeb i oczekiwań klientów.
  • Outsourcing to cykliczne raportowanie stanu infrastruktury informatycznej w celu optymalizacji jakościowej i kosztowej środowiska.
  • Outsourcing to obsługa informatyczna programów finansowo-księgowych oraz oprogramowania wykorzystywanego do zabezpieczenia procesów wewnętrznych i obsługi klientów.
  • Outsourcing to stałe utrzymywanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa sieci i redukcja ryzyka utraty danych firmy.

Sposoby realizacji usługi Outsourcing IT:

Naszym zadaniem jest rozwiązywać problemy ludzi, a nie komputerów, dlatego mamy dla Ciebie bardzo elastyczne pakiety usług w zakresie outsourcingu IT. Rozwiązania, które oferujemy nie muszą wiązać się z ponoszeniem wysokich kosztów. Ty znasz działanie swojej firmy i wiesz jakie są Twoje potrzeby. Dlatego możesz mieć nasze wsparcie informatyczne w ramach umowy abonamentowej, ryczałtowej lub nawet godzin przedpłaconych. Zakres każdej z tych form współpracy jest do ustalenia, ale wszystkie gwarantują Ci kontrolę kosztów i wysoką jakość usług outsourcingu IT. Zdecyduj, który wariant odpowiada Ci najbardziej!

reka-3-dreamiteam
godziny-przedplacone
Umowa abonamentowa

Ten typ umowy pozwala wybrać stałą ilość godzin outsourcingu do wykorzystania w ciągu miesiąca. Przekroczenie abonamentu skutkuje naliczeniem opłat za każdą dodatkową godzinę usługi informatycznej. Umowa zawiera konkretne SLA, czyli czasy reakcji i neutralizacji lub naprawy usterki. Ty określasz ilość godzin outsourcingu, my je realizujemy.

abonament
Godziny przedpłacone

Decydując się na taką formę współpracy, nie zawieramy umowy. Z góry płacisz za wybraną ilość godzin outsourcingu i zapewniasz swojej firmie obsługę informatyczną. Formuła ta nie tylko zapewnia skuteczne obniżenie kosztów, ale umożliwia też łatwą ich kontrolę. Jeżeli jesteś właścicielem mikro firmy, to takie rozwiązanie jest idealne dla Ciebie, bo możesz łatwo zarządzać wydatkami przeznaczonymi na IT.

umowa-ryczaltowa
Umowa ryczałtowa

Wybierając taki model umowy outsourcingu będziesz miał stałą, miesięczną płatność, więc możesz sam ustalić poziom kosztów, które chcesz ponosić na usługi informatyczne. Wysokość stawki za outsourcing jest proporcjonalna do ilości sprzętu i usług, które wykonamy dla Ciebie. Nasza obsługa informatyczna w ramach opłaty ryczałtowej polega na usuwaniu wszystkich zgłoszonych usterek informatycznych oraz zapewnieniu ciągłości i bezpieczeństwa procesów informatycznych.

reka-dreamiteam

Zmodernizowany system to podstawa

W naszej magicznej krainie głosimy zasadę, że im nowszy system informatyczny, tym sprawniejsze zarządzanie biznesem. Trudno nie zauważyć, że nic tak nie irytuje podczas pracy jak wyskakujące komunikaty na temat przeciążenia serwera. Rośnie konkurencje niemal w każdej branży, a wraz z nią wymagania odnośnie coraz szybszej i atrakcyjniejszej strony internetowej. Frustracja rośnie nie tylko ze strony klientów, ale przede wszystkim pracowników, którzy na co dzień muszą pracować na wolnym sprzęcie przez co ich praca nie jest efektywna. Z pomocą naszych magików od lat pracujących się obsługą informatyczną przedsiębiorstw już nikt nie straci nerwów i czasu wynikających z wolno działającego systemu.

Wskocz na wyższy poziom

Zlecenie outsourcingu IT naszym fachowcom zapewnia profesjonalny wizerunek firmie, która zdecydowała się na ten krok. Powierzenie części specjalistycznych prac wykwalifikowanym magikom w branży IT daje gwarancję najwyższej jakości usług w jak najszybszym czasie realizacji, a stały kontakt z klientem pozwala na aktywne monitorowanie na jakim etapie prac aktualnie się znajdujemy. Nie jest konieczne już prowadzenie szkoleń pracowników wewnątrz firmy, wręcz zaleca się oddelegowanie działań profesjonalistom w celu uzyskania wyższej jakości świadczeń.

Co zyskujesz współpracując z nami?

  • Zajmujemy się śledzeniem i przypominaniem o wygasających licencjach na programy antywirusowe,domeny, hostingi oraz programy w subskrypcji takie jak: Adobe, Autodesk, Office 365 itp.
  • Nasi klienci otrzymują regularne raporty o stanie systemów IT. Z nami nie musisz już martwić się o oprogramowanie, wszystkim się zajmiemy
  • Dla nas Procedura Ochrony Danych jest niezwykle ważna, każdy klient otrzymuje szczegółowe informacje na temat przeprowadzonych archiwizacji
  • Nowi pracownicy naszych klientów otrzymują opis procesu przygotowania stacji roboczej
  • Zajmujemy się również przygotowywaniem opisów zatrudnienia i zwalniania pracowników (Procedura In, Procedura Out)

Obsługa informatyczna firm Warszawa

Zaufaj InfoMagikom! Skorzystaj z outsourcingu IT.